בוחרים בדרך הנכונה – בחירות 2012

    יוסי ברויער Comments Off on בוחרים בדרך הנכונה – בחירות 2012
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריח הבחירות הנישא באוויר מלהיט את היצרים והחדשות על תקיפה באירן מפנות את מקומם לחדשות טריות הנחטפות מהמדפים כלחמניות טריות וריחניות.

     

    בחירות 2012 כבר נראות באופק ונכון להיום, מבין כל המפלגות הבולטות אין אחת שיכולה להגיד כי היא מוכנה  לבחירות. בקדימה מאבקי הכח או הפחד מהכישלון גורמים למופז ליטול את הכח של בחירת הרשימה מידי הבוחרים ולהעביר את מוקד הבחירות לוועדה פנימית, בליכוד, יאלצו ככל הנראה מספר חכי"ם להיפרד מכיסאם ובעבודה מנסים לאסוף כח באמצעות ייבוא נציגים חדשים היישר מכיכר רוטשילד בתל אביב.

     

    גם בצד הדתי של הכנסת לא שורר השקט, ונראה כי המפד"ל תתפלג בעקבות האיחוד המתוכנן בין המפד"ל לבית היהודי, וחברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי פונים לדרכם עם מפלגה חדשה שטרם ברור האם תצליח לעבור את אחוז החסימה.

     

    בש"ס, הררי מילים כבר נכתבו נאמרו ושודרו על מאבק הכוחות בין יו"ר ש"ס כיום אלי ישי לבין יו"ר ש"ס בעבר אריה דרעי ומחנותיהם, יחד עם הקרב על דעתו של מרן הרב עובדיה יוסף, נראה כי יקח זמן עד שנראה את השקט שב למסדרונות התנועה.

     

    הדבר היחיד שהוא כמעט ברור מאליו, מאחר וכך קורה בכל מערכות הבחירות האחרונות, יהדות התורה ואגודת ישראל ילכו לדרך משותפת. כמובן שזה יקרה רק אחרי מריבות, דיונים, ומסרים שיוחלפו בין נציגי הסיעות השונות, שבסופו של דבר מבינים כי הליכה לדרך נפרדת פירושה פגיעה בכוחה של היהדות החרדית כולה.

     

    כל מה שנותר מלבד להתרווח על הכסא ולהמתין בסבלנות תוך צפיה במשחק הכיסאות הפוליטי הזה הוא לקוות כי לפחות ביהדות החרדית, יזכרו נציגי הציבור את העומד על הפרק, ואת מה שעלול לקרות אם המפלגות החרדיות תמצאנה את עצמן מחוץ לקואליציה. אין ספק כי מדובר במלחמת הישרדות לכל דבר.

     

    ודבר אחד נוסף אל הנציגים החרדיים בכנסת: אנא, אל תמתינו עד הרגע האחרון. התעלמו מהאגו הפוליטי. תסגרו את העניינים כבר היום, כדי שהחודשים המעטים שנותרו עד הבחירות ינוצלו להגברת מספר המצביעים לרשימה החרדית ולהגדלת אחוזי הבחירה בקלפיות במגזר החרדי. רק כך, תוכלו לייצר מספיק כח כדי להיאבק בהמשך את מאבקם של לומדי התורה שיישארו על משמרתם בהיכלי התורה.

     

    אל תטעו, בנפשנו הדבר!

    (צילום תמונה ראשית: ויקיפדיה, ישראל לוי | עיבוד ממוחשב: יוסי ברויער)



    0 תגובות